Monday, February 20, 2012

Tarta cu ciuperci si verdeturi






        Ingrediente:

      Pentru aluat:
  • 180g unt
  • 360g faina 
  • 2 oua
  • sare    

       Pentru umplutura:
  • 450g ciuperci
  • 4,5 fire de ceapa verde
  • 1 praz
  • 300g smanatana
  • 2 oua
  • 1 legatura marar
  • 100 g cascaval ras
  • sare, piper dupa gust

         Mod de preparare: 

         Se amesteca toate ingredientele pentru aluat iar coca formata se inveleste in folie alimentara si se tine la frigider minim o ora.

      

              Eu m-am ocupat  in primul rand de aluat si am pregatit umplutura in timp ce crusta se cocea in cuptor. Mi se pare mai logic in felul asta desi multe retete de tarte variaza :)
         Iata cum pregatesc crusta de cele mai multe ori : http://dishious.blogspot.com/2011/07/tarta-cu-zmeura.html
          

             Se spala bine verdeturile si se toaca marunt. La fel si ciupercile, mai ales daca sunt la conserva.


             Ceapa si prazul se calesc in 2-3 linguri de ulei de masline si se adauga ciupercile.


           Se calesc impreuna pana se inmoaie ceapa si se evapora tot lichidul, dupa care se lasa la racit pe un gratar de bucatarie.


              Ouale se bat intregi intr-un castron si, separat, se amesteca mararul cu smantana. Se omogenizaza cu ciupercile si se asezoneaza dupa preferinte.


              Se adauga umplutura in crusta deja racita si se presara cascavalul ras. Se introduce  la cuptor pentru cca 40 de minute.


             Se serveste calduta sau rece.
             Tartele sunt in general preferatele mele pentru ca sunt incredibil de gustoase si satioase, insa aceasta  a depasit cu muuult atat asteptarile mele cat si ale celor care au gustat-o :) Cu siguranta cea mai buna de pana acum!!


               Pofta buna!




    No comments:

    Post a Comment